donderdag 6 september 2012

Website online en gitaarlessen!

Hij is al even online, maar nu met de laatste bijgewerkte puntjes klaar voor iedereen om te bewonderen. Mijn nieuwe website voor mijn singer-songwriter zijn: www.timbakkermusic.com. Ik ben superblij met het mooie resultaat en het werk dat Lotte van der Zanden heeft geleverd! Neem gerust even een kijkje!

Verder staan er nog meer leuke dingen in het vooruitzicht. Met de kindervoorstelling "Met mijn ogen dicht", waarin ik als gitarist/zanger speel, treden we komende zondag 9 september op het !Uit-Festival in de Prinsentuin te Leeuwarden op. Als kind opgaan in een serene wereld vol fantasie of als volwassene terug naar het kind zijn? Laat je zondag dan meenemen in deze voorstelling!
Klik hier voor een kleine sfeer-impressie.

Ook is deze week het nieuwe seizoen van de gitaarlessen Van kampvuur tot stadion, die ik geef, van start gegaan. Zou je zelf wel eens in de huid van (en dit zijn natuurlijk maar voorbeelden) singer-songwriter Jason Mraz of John Mayer willen kruipen of oude gitaarhelden als Slash van Guns 'N Roses of Metallica onder de loep willen nemen, neem dan gerust contact op en dan leer je sneller gitaarspelen dan je denkt. Op een praktische manier gaan we aan de slag en pas ik de lesinhoud aan op wat jij leuk vindt om te spelen. Zo heb ik zelf ook leren spelen, plezier weten te houden in wat ik doe en ik ervaar dat mijn leerlingen dit ook ondervinden. Noten lezen probeer ik bij voorkeur zoveel mogelijk te vermijden, want het gaat in mijn optiek om zoveel mogelijk gevoel en beleving van muziek.

Van liedjes spelen bij het kampvuur tot rockmuziek in een band. Dus mocht je interesse hebben en een gratis proefles willen? Mail dan naar bakker.t@live.nl


1 opmerking: